Saturday, December 22, 2007

التهييييييييسة الاخيرة

انــــا: انا هقوم اذاكر بأى يا كوكو
فاير: كوكو دة ايه ان شاء الله ؟؟ مين كوكو دة ؟؟
أنـــا : اى حاجة اللى جه على بالى .. ما علينا
فاير: انا رشا بتقولى يا كوكو ..والنهاردة سى مصطفى لقيته خدها منها وقال عاوز يقولى يا كوكو
أنـــا : ليه ان شاء الله .. هو اى حد يقولك يا كوكو ولا ايه ؟؟ اوعى تسيبه يقولك كدة أحسن ياخد عليك ( مواهاهاها)بسخنه
فاير :مين قالك انى سكتله .. انا محدش يقولى كوكو غير بوسى بس ( اخته رشا بيقولها بوسى ) تقليد بأى
أنــأ: ايوة شاطر .. مش كفاية هياخد رشا ..عايز ياخد الاسم الى بتقولهولك هو كمان .. مش كفاية هياخد بوسى يعنى .. ايه العبث دة ؟
فاير: خلاص يا سوسة كفاية تهوية ع الفحم انا مش ناقص
أنـــا: كمان ايه دة ؟؟ مش قادر يعنى يستنى لما تخلص امتحانات ..رايح ياخد اختك حبيبتك بوسى روح قلبك فى وقت منيل زى دة ؟؟دة انا محدش قدر يعمل فيا كدة وأجلت الدنيا كلها عند جهاد لحد ما خلصت امتحانات ... لالالا يا احمد معرفش عنك كدة
(خلاص هيعيط منى )
بص انا هعمل معاك حيوار وهنزله ع البلوج.. قشطة؟؟
فاير: حيوار ههههههههه
انــا : ايووون حيوار
فاير: من امام احدى بيوت ال .. كان معكم نادر سيف الدين ..لولولوللى
انــا : كل دة هيتنشر عشان تظهر على حقيقتك السوداء الغمقاء
قشطة يالا هنبدأ
فاير: طيب 1
2
3
1
اكشن
اعزائى المشاهدين فى كل مكان اهلا ومرحبا بكم فى حلقة جديدة من برنامج خلف الاسوار
انـــا : شششششش انا الى بقدم مش انت
فاير: طيب بجد والله يلا نبدأ ..اتفضلى ..احم احم احم ... ايوة معاكى
أنــا : (برزااااالة) قولى شعورك كدة وانت اخو العروسة ؟
فاير:انا عاوز اقولك انا لحد دلوقتى مش فاهم حاجة .. مش مستوعب .. بجد احساس غريب ، مش متخيل ازاى يعنى ، طب هو بجد ؟؟ ولا بيقولوا كدة بيضحكو عليا ؟؟ اصل احنا اخوات من 21 سنة هههههههههه
مش بحب اتأثر وازعل وكدة فعشان اضيع الفيلنج دة بقعد اغلس عليها واقولها يلا اريح .. احسن هنخلص منك وبقالنا حوالى شهر بنغلس على بعض بهزار كدة يمكن ننسى الفيلنج دة
البت اختى دى هتوحشنى المصيبة
عــــــــــــــــــــــارفة ؟؟
انــا : اممم
فاير: كنت عندها فى الشقة يوم الوقفة بظبطلها التفنيش النهائى ..كنت لوحدى ملقتش كهربائى قعدت عملتلها انا الحاجة. واشتغلتلها انا .. لقيت الشقة مفروشة.. من كتر ما العفش ذوقنا وكده حسيت ان انا فى اوضة من شقتنا.. انه ملحق مثلا ولا اكستنشن بس متخيلتش برضه انها هتبقى حياه مستقلة وبيت تانى
انــا : هى هتسافر مع مصطفى ولا فى كايرو معاك ؟
فاير:هى ليها شقتها فى كايرو ..ودة كان شرطنا عشان تبقى جمبنا ويبقى ليها مكان تقعد فيه لما ترجع ان شاء الله .. بس هى هتتجوز وتقعد حبة بتاع اسبوع وبعدين تطلع الاقصر واسوان ودهب وترجع تانى كايرو لحد ما اجازة مصطفى تخلص وبعدين يسافر هو ويخلص الاجراءات ان شاء الله وبعدين هى تسافرله ان شاء الله
يعنى فى حدود شهرين كدة بعد ماهو يسافر
يعنى كدة هاتسيبنا مرتين ..مرة لما تتجوز ومرة تانى لما تعد معانا الشهرين وترجع تسافر
أنــا : بص .. هو ان شاء الله ربنا يباركلهم ويوفقهم سوا ..وانا لانى مجربة موضوع اخت العروسة دة قبل كدة .. احب اطمنك يا احمد انك مش هتتعود ..ومش هتعرف تنساها وتتعايش من غيرها .. احب اطمنك ع الاخر يعنى
فاير : وغـــــــــــــــــدة وغ والله ههههههههههه هم يضحك وهو يبكى
محدش يسأل على غ ..دة سيييييييييم
انــا : طيب قولنا بأى على تجهيزات الحنة بكرة ؟
فاير: م الحنة حضرتك بتبقى بنات بس وانا اطمنك انى مطرودن مطرودن يا ولدى .. ممكن بأى اروح حنة العريس
أنــا : ايوة بس اكيد لازم يبقالك فيها دور يعنى
فاير: لا ماليش اخرى اجيبلها الفستان من الاتيليه .. انا هيبقالى بأى يوم الفرح ان شاء الله ربنا يعديه على خير
خاييف اوى .... اوى .. متوتر
وفضل يلعب شوية ويبعت اموشنز ومؤثرات صوتية ( انا غبى .. هل انت مجنون .. ان لصبرى حدود )؟؟
أنــا : انت غبى اه انا عارفة .. اه انا مجنون عشان عرفتك .. اخلص بقولك تجهيزاتك ايه
فاير: اصل انا زهقت ولقيت هيجيلى باد فيلنج فقاعد العب بالمؤثرات الصوتية
أنــا : طيب خلاص
فى نهاية اللقاء الوغد غ اقصد احمد .. وعدنا بأنه هيوافينا باخر التفاصيل عن الحنة والفرح ..مصحوبة بالصور
واحنا فى نهاية اللقاء بنبارك جدا لبوسى ونقولها الف مبروك هتخلصى من احمد اخيرا
حبـــــــــــــــة فضايح وبيغيظنى شان هو معاه 3 جنيه رصيد وانا معايا 15 قرش فى رصيد الموبايل
أنــا : خلاص الى اللقاء عشان الفضايح وكل دة هيتشال فى المونتاج
فاير: ههههههههههههه ايه دة هو الحاجات دى مش هتتشال فى المونتاج ؟؟ يعنى اخلص والاموشنز دول هيطلعو ؟؟
نياهاهاهاها كله طلع يا وغد
انــا : ايوة اخلص يالا قول كلمة للقراء خلينا نقفل الحلقة قبل ما تقفل على صباعك
فاير: بنهنى الحاجة ام كريم وتيته ريم وجدو حمادة .. بزفاف الاستاذ جعيدى حفيد جدو حمادة وتيتة ريم ..ومن خالتو وخالو بالسعودية ومن هنا وهناك ومن بابا وماما وعمو وعمتو فرح .. الى الاهل والاحباب بكوم الدكة ههههههههههه الى عزة المقدم احمد عبد السلام .. السلام عليكم من بلد الامن والامان .. وحب اسمع اغنية سيد الحبايب يا ضنايا انت .. ولكل شاب ولكل فتاه لا تنحرف . ولو عمك ضربك وسرق منك عقد الشقة بوس ايدك شعر ودقن
أنــا : بما ان احمد رغاى ومش عايز يخلص فى سنته .. هنقفل الحلقة على لسانه مش على صباعه
فاير: دة الارسال خلص .. وشششششششششششششششششششششششششش
أنــا : انزل باتتر يا حنفى وبلااااااااش وشششششششششششششششششششششششش

5 comments:

Anonymous said...

ايه ده مين ده مين دول وفين والساعه كاااااااااااااااام
فضحتونا قدام الاجانب
مبرووووووووووك يابوسى وربنا يتمملك بخير يارب والحمد لله ارتحتى من اخوكى
عقبال ما نرتاح منه احنا كمان ياااااااااااااااااااااااااااااارب
زمانه بيقول امين
هههههههههه
وعقبالك انتى كمان يا خلود يااااارب
ومستنيه الصور وباقى الاخبار ان شاء الله

خلود صلاح said...

اوكى يا ميتش
عقبالنا كلنا
بس الصور بأى عوضنا عليك يا رب
طالما الوغد معادش بيعد ع النت والموبايل مبيردش يبقى براحته بأى
لما اشوفه بس

نوري said...

ههههههههههههههههههههههه
سكره
بس بجد حرام عليكي
كده برضه هتسيبو الوغد لوحده
ده كده انتو الي اوغاد
ده انا من كتر الضحك عضيت ع لساني
بس يلا الف مبروك
الانسه مدام
رشا بوسي
وهي من السابقون وانتم اللاحقون
يلا(بست وشز فور يو)0

خلود صلاح said...

نورى
*******
هههههههههه
حرام ايه مانتى لو تعرفى فاير هتعرفى انه وغد ويستاهل الى يجراله
والف سلامه على لسانك
والله يبارك فيكى وعقبالك
وبست وشز فور يو تو
نورررررتى

a7mad said...

لأ بجد تهييس عالي يعني مش اي كلام...وانا قريت البلوج كله بس النت بطييء ومش هرد غير هنا
عالعموم شوفي البلوج بتاعي اسمه شخبطة
a7madtoday.blogspot.com