Thursday, December 27, 2007

كنا وكان الزمان

شبابيك الدنيا كلها شبابيك
والسهر والحكاية والحواديت كلها دايرة عليك
والكلام كان كان عليك
والى كان خايف عليك انتهى من بين اديك
دى عنيك شبابيك
والدنيا كلها شبابيك سرقت عمرى من احزانى
سرقتة لكن ماجانى ولا حد شاف فين مكانى ورى الشبابيك
غيرت ياما كتير احوالى وانا كنت عاشق
وكان يحلالى احب بس يكون حلالى
ورى الشبابيك
انا بعت الدموع والعمر طرحت جناينى فى الربيع الصبر
وقولت انا عاشق سقونى كتير المر ورى الشبابيك
دى عنيك شبابيك
والدنيا كلها شبابيك
منيــــــــــــــــر

6 comments:

رحــــيـل said...

يااااااااااااااه من زمان معلقتش عندك
وكمان اول تعليق
انا بحب اى اغانى لمنير
روحى ذاكرى بقى

Anonymous said...

منير
الواقف على باب القلب
وواصابعه يعبث بادراج الاماني
منه لله الاحساس
والكتابة
والسما المفتوحة للحلم

خلود صلاح said...

رحيل
*******
متخافش يا ابو سامية
والله ان شاء الله هرفع راسكم لفوووووووق فوق فوق يعنى

خلود صلاح said...

مصطفى السيد سمير
*******************
اه منير
ومنى انا كمان
منه لله الاحساس




نورت بجد
ميرسى لزيارتك

سلوى said...

جميل إختيارك جدا

ومنير مميز جدا وأنا بحب أسمعه

بالتوفيق خلود

تحياااااااااااتي

خلود صلاح said...

شكرا يا سلوى